- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. - Numer sprawy : OR-341-5/10 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-5/10 |
2010-07-15 |
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. |
Wiślica, dnia 15.07.2010 roku. Znak sprawy; OR-341-5/10 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OR-341-5/10. Nazwa zadania: „Przebudowa budynku Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiślicy w celu prowadzenia rehabilitacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych” dofinansowane ze środków Państwowego Funduszy Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będących w dyspozycji Województwa, robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) GMINA WIŚLICA zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Nazwa zamawiającego GMINA WIŚLICA Adres zamawiającego OKOPOWA 8 Kod Miejscowość 28-160 WIŚLICA Telefon: 413792106 Faks: 41 3792128 lub 41 3792106 w. 25 adres strony internetowej www.ug.wislica.pl adres poczty elektronicznej Godziny urzędowania: od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, 28-160 Wislica pok nr 12, I piętro ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie pomieszczeń budynku Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wislicy przy ulicy Kilińskiego 19, 28-160 Wiślica poprzez:
Wyżej wyspecyfikowany przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót: 1. Architektura i konstrukcje. 2. Instalacje sanitarne i wentylacyjne. 3. Instalacje elektryczne. 4.Termomodernizację budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1. Dokumentacja techniczna składająca się z projektów budowlanych: a) architektura i konstrukcja - Załącznik Nr 9 b) instalacje sanitarne i wentylacyjne - Załącznik Nr 10 do SIWZ. c) instalacje elektryczne - Załącznik Nr 11 do SIWZ. d) termomodernizacja budynku - Załącznik Nr 12 do SIWZ UWAGA!!! ZAŁACZNIK NR 12 DOKUMENTACJA PROJEKTOWA POD NAZWĄ „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W WIŚLICY” ZAWIERA CZĘŚĆ ROBÓT BUDOWLANYCH KTÓRE NIE SĄ PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA SĄ TO ROBOTY OCIEPLENIOWE STROPODACHU ORAZ WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ. KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW NIE ZAWIERA PRZEDMIARÓW DOTYCZĄCYCH W/W ROBÓT WYKONAWCY OBLICZAJĄC CENĘ ZA WYKONANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NIE UWZGLĘDNIAJĄ ROBÓT BUDOWLANYCH PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA TJ. ROBÓT OCIEPLENIOWYCH STROPODACHU ORAZ WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ. 2. Specyfikacje Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: a) Przebudowa pomieszczeń budynku Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiślicy wraz z budową pomieszczeń zespołu gabinetów rehabilitacji osób niepełnosprawnych, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, pochylni i windy dla osób niepełnosprawnych , oraz przebudowa instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej i przykanalika ścieków sanitarnych - Załacznik Nr 17 do SIWZ. b) Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wiślicy - Załącznik Nr 18 do SIWZ c) Przebudowa parkingu z kostki brukowej – Załącznik Nr 19 do SIWZ. 3. Książka przedmiarów: a) Roboty budowlane architektura i konstrukcje - Załącznik Nr 13 do SIWZ w tym: - Roboty budowlane rozbiórkowe - Załącznik Nr 13 a do SIWZ, - Roboty budowlane montażowe - Załącznik Nr 13 b do SIWZ, b) Instalacje sanitarne i wentylacja - Załącznik Nr 14 do SIWZ w tym: - Instalacje sanitarne i wentylacja - roboty rozbiórkowe - Załącznik Nr 14a do SIWZ, - Instalacje sanitarne i wentylacja - roboty montażowe - Załącznik Nr 14b do SIWZ, c) Instalacja elektryczna - Załącznik Nr 15 do SIWZ w tym: - Instalacja elektryczna - roboty rozbiórkowe - Załącznik Nr 15 a do SIWZ, - Instalacja elektryczna - roboty montażowe - Załącznik Nr 15 b do SIWZ, d) Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wiślicy Załącznik Nr 16 do SIWZ w tym: - Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wiślicy - roboty rozbiórkowe - Załącznik Nr 16 a do SIWZ - Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wiślicy -roboty termomodernizacyjne - Załącznik Nr 16 b do SIWZ Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane - kod 45000000-7, Roboty budowlane w zakresie budynków - kod 45210000-2, Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych – kod 45400000-1 Roboty instalacyjne w budynkach – kod 45300000-0 Roboty izolacyjne – 45320000-6 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne – kod 45330000-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania całości zamówienia w terminie 45 dni liczony od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Odbiory częściowe po wykonaniu /zakończeniu danego etapu robót i zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru częściowego robót zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo – finansowym inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo- finansowego do akceptacji Zamawiającemu. VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna za spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku jeżeli wykaże, że wykonał wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na budowie modernizacji lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości każdej wykazanej roboty nie mniejszej niż cena ofertowa brutto, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsca wykonania oraz załączył dokument potwierdzający, że wykazane roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. protokół odbioru, referencje itp.
Zamawiający uzna za spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia minimum jedną osobą tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł,(słownie: cztery tysiące zł.) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy w Wiślicy Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica nr rachunku: 48848000042002006002840001 z adnotacją „wadium - Przebudowa budynku Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiślicy w celu prowadzenia rehabilitacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepelnosprawnych" 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2010-06-22, sposób przekazania: sposób przekazania 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. UWAGA!!! W przypadku: - Wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub oryginał dokumentu wadialnego – przelewu, - Wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniężna należy dołączyć do oferty dokument w oryginale. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium – cena, Waga kryterium - 100 Szczegółowy opis, wzór - Cena oferty najniższa wśród ofert nieodrzuconych/ cena oferty rozpatrywanej x 100= wynik Uwagi - Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona wg. wzoru. X. Miejsce i termin składania ofert: 1. Oferty należy składać do dnia: 30.07.2010 rok do godz. 8:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 9 – I piętro, sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: 1. Oferty zostaną otwarte dnia: 30.07.2010 roku o godz. 8:10 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 13 – I piętro XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju prac co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy- Pzp. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 211686-2010: Data zamieszczenia 15.07.2010 roku.
Wójt Gminy Wiślica mgr inż. Stanisław Krzak
|
|
|
Pytania: |
Odpowiedzi: |
Protesty: |