- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. - Numer sprawy : OR-341-1/10 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-1/10 |
2010-01-15 |
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. |
Znak: sprawy Or-341-1/10 Wislica, dnia 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Or-341-1/10. Nazwa zadania: Budowa centrum edukacyjno - dydaktyczno - rekreacyjno - sportowego w Wiślicy - hala sportowa, gimnazjum, remont Szkoły Podstawowej przy wykorzystaniu istniejącej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Wiślica zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Wiślica Adres zamawiającego Okopowa 8 Kod Miejscowość 28-160 Wiślica Telefon: 41 3792106 Faks: 41 3792128 lub 41 3792106 wew.25 adres strony internetowej www.ug.wislica.pl adres poczty elektronicznej urzad@ug.wislica.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.ug.wislica.pl 2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, I piętro pok. nr 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo budowlano-wykonawczej dla projektu "Budowa centrum edukacyjno - dydaktyczno - rekreacyjno - sportowego w Wiślicy - hala sportowa, gimnazjum, remont Szkoły Podstawowej przy wykorzystaniu istniejącej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej " na potrzeby Gminy Wiślica wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w tym:
1) Budowa na działce Nr 531/5 w Wiślicy Gimnazjum na 160 osób - 9 oddziałów /sal lekcyjnych/. - gabinet dyrektora - sekretariat - pokój nauczycielski - wc dla dzieci i personelu zgodnie z obowiązującymi normami
2) Budowa hali na działce Nr 531/5 w Wiślicy - hala sportowa o minimalnych wymiarach boiska 40m * 20m z widownią na 200 miejsc - zaplecze hali sportowej : - szatnie - 2 szt, wc, natryski, pomieszczenia magazynowe na sprzęt sportowy- 2 szt, gabinet lekarski, siłownia, inne niezbędne pomieszczenia o ogólnej powierzchni 450m2
3) Modernizacja Szkoły Podstawowej przy ul. Podwale w Wiślicy na działce Nr 531/5 z ewentualną rozbudową na 350 osób z uwzględnieniem istniejącego podpiwniczenia obejmująca: - Termomodernizację istniejącego budynku z wymianą stolarki drzwiowej i remontem pokrycia dachowego oraz dociepleniem stropodachu - Remont i przebudowa wnętrza budynku obejmująca w szczególności wydzielenie - 16 oddziałów /sal lekcyjnych/ + pracownia komputerowa, pokój nauczycielski, szatnie szt.2, świetlice - szt 2, stołówka z kuchnią, przedszkole z szatnią i placem zabaw dla dzieci /30 osób/, gabinet dyrektora z sekretariatem, gabinet lekarski, pokój pedagoga szkolnego, przebudowa zaplecza istniejącej sali gimnastycznej, inne niezbędne pomieszczenia zgodnie z obowiązującymi normami
4) Modernizacja istniejącej kotłowni na olej opałowy z zabezpieczeniem mocy na potrzeby nowo wybudowanej hali i gimnazjum
5) Zagospodarowanie terenu wokół zaprojektowanych i istniejących budynków na działce Nr 531/5, w tym: - zaprojektowanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni syntetycznej i wymiarach 40m*20m, bieżni 60 m ze skocznią w dal, place parkingowe, zieleń
6) Projekt drogi dojazdowej do hali i gimnazjum oraz dróg pożarowych
3. Szczegółowy zakres: Zakres prac dla zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie koncepcji projektu, Koncepcja projektu zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego. Uwagi i opinie zostaną przekazane Wykonawcy. Po konsultacjach należy je uwzględnić w projekcje budowlano-wykonawczym. 2) Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego w następującym zakresie: - projekt zagospodarowania terenu (na mapie do celów projektowych ), architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne: wod-kan, co, wentylacja, instalacje elektryczne, odgromowa, instalacja teletechniczna i komputerowa, wyposażenie obiektu w potrzebne sprzęty i urządzenia (technologia), przyłącza sieci zewnętrznych z podziałem na poszczególne branże, drogi dojazdowe, parking, projekt zieleni, 3) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.. 4) Sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz aktualizacja przedmiarów robót, kosztorysu inwestorskiego i ofertowego na pisemne wezwanie Zamawiającego. 5) Wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku w zakresie niezbędnym do wykonania projektu technicznego. 6) Wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie niezbędnym do wykonania projektu technicznego. 7) Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego. 8) Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie warunków na podłączenie do sieci wodociągowej i odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacyjnej. 9) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii wymaganych przepisami w tym decyzje związane usytuowaniem inwestycji w obszarze ochrony konserwatorskiej i obszarze NATURA 2000. 10) Opracowanie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględnionej planie BiOZ. 11) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji,
4. Ilość i wyszczególnienie 1) Projekt budowlano-wykonawczy - dokumenty będące przedmiotem umowy po uzyskaniu niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień należy wykonać w 5 egzemplarzach wraz z zapisem na nośniku cyfrowym ( płyta CD/DVD, mapy , rysunki w formacie PDF do druku A4)
2) Materiały przetargowe - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF , - Opracowanie przedmiarów robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej współpracującej z programem Norma PRO Wersja 4.25, - Opracowanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej współpracującej z programem Norma PRO Wersja 4.25,
5. Dokumentację projektową należy wykonać z należytą starannością wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę zgodnie wymaganiami ustaw, a w szczególności: - Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późn. zm.); - Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 z 2003 r. poz. 1133); - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. Nr 130 poz. 1389).
6. W/w zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych robót formalno-prawnych wymaganych do zatwierdzenia opracowanego projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę.
7. Wykonawca przyjmuje obowiązki inspektora nadzoru autorskiego w pełnym zakresie wszystkich branż stanowiących zakres opracowania (np. technologii) projektu budowlanego ze wskazaniem osób uprawnionych. Obowiązki inspektora nadzoru autorskiego określają odpowiednie przepisy "prawa budowlanego". 8. W przypadku stwierdzenia braku uzgodnienia lub opinii, oraz błędów projektowych pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca opracowanego projektu budowlanego. Z tego tytułu Gmina Wiślica będzie mogła domagać się od wykonawcy odszkodowania /zadośćuczynienia / zgodnie z obowiązującym prawem. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71.32.00.00-7- usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 1) koncepcja, zebranie materiałów - 30 dni od dnia podpisania umowy, 2) projekt do złożenia do konserwatora celem zaopiniowania - 60 dni od uzgodnień i zatwierdzenia koncepcji 3) Za termin zakończenia zamówienia uważa się dzień przekazania kompletnej dokumentacji w siedzibie Zamawiającego nie później jednak niż 120 dni od dnia podpisania umowy.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz niniejszej specyfikacji. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia, O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. usługi projektowe związane z zaprojektowaniem/projektowaniem co najmniej: a) jednej hali sportowej o wymiarach boiska min 36x18, b) jednego projektu dotyczącego budowy, przebudowy, modernizacji, zmiany sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej o powierzchni minimalnej nie mniejszej niż 2000 m2. c) jednej dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 w tym projektu: placu zabaw , projektu zieleni wraz z inwentaryzacją i gospodarką zieleni, projektu dróg dojazdowych i parkingów, projektu oświetlenia terenu, projektu monitoringu. d) jednego zewnętrznego boiska sportowego o nawierzchni sztucznej wraz z oświetleniem. UWAGA!!! Co najmniej jedna z w/w dokumentacji winna być opracowana w strefie ochrony konserwatorskiej. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonywanie/wykonanie zamówienia. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a. Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, b. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń c. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń d. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń e. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz dysponują aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej, O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000,00 zł. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryteria: Nazwa kryterium - cena, Waga kryterium - 100, Wzór - cena oferty badanej/cena oferty najtańszej x 100 pkt = wynik Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów X. Miejsce i termin składania ofert: 1. Oferty należy składać do dnia: 25.01.2010 roku do godz. 8:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Wiślicy, Ulica Okopowa 8, 28-160 Wiślica, Pokój nr 9 – I piętro, sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: 1. Oferty zostaną otwarte dnia: 25.01.2010 roku, o godz. 8:10 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Wiślicy, Ulica Okopowa 8, 28-160 Wiślica, Pokój nr 13 – I piętro XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: nr ogł. 13070-2010 z dnia 15.01.2010 |
|
|
Pytania: 1. Czy w zakres opracowania wchodzi uzyskanie pozwolenia na budowę? A jeżeli tak, to czy Zamawiający uwzględnił to w ustaleniu terminu wykonania zamówienia? Prosimy o uwzględnienie ustawowego czasu oczekiwania na decyzje administracyjne w takim przypadku. 2. Czy Zamawiający posiada plan miejscowy, decyzję celu publicznego lub decyzję o warunkach zabudowy oraz decyzję środowiskową i warunki dostawy mediów? Jeżeli tak prosimy o zamieszczenie dokumentów na stronie internetowej. 3. Czy teren lub budynki podlegają pod uwzględnienie konserwatora zabytków, a jeżeli tak czy Zamawiający uzyskał takie warunki? 4. Czy Zamawiający posiada wypis i wyrys z planu miejscowego lub inną mapę? Jeżeli Tak prosimy o zamieszczenie dokumentów na stronie internetowej. 5. Czy Zamawiający posiada inwentaryzację budynku i ekspertyzę techniczną? Jeżeli tak, prosimy o zamieszczenie dokumentów na stronie internetowej, Jeżeli nie, prosimy o określenie powierzchni użytkowej powierzchni zabudowy i kubatury budynku. 6. Czy do zakresu prac Wykonawcy należy uzyskanie pozwolenia na budowę w wyznaczonym terminie realizacji umowy? Wg załączonego projektu umowy (załącznik Nr 8) w zakresie prac nie jest wymagane uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na budowę, a wyłącznie przygotowanie kompletnego wniosku na jego wydanie. Zgodnie z pkt. 5 str. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „Dokumentację projektową należy wykonać z należytą starannością wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę…” 7. Czy planowana inwestycja jest zgodna z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu? Jeżeli brak jest aktualnego planu zagospodarowania to czy zamawiający posiada decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji planu publicznego, która stanowi podstawowy dokument do rozpoczęcia prac projektowych. |
Odpowiedzi: Ad.1 Tak. W zakres opracowania wchodzi uzyskanie pozwolenia na budowę. Wykonawca w terminie 120 dni od daty podpisania umowy jest zobowiązany do złożenia kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Po tym terminie zostanie wypłacona Wykonawcy II transza wynagrodzenia, a po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę III transza wynagrodzenia.
Ad.2 Zamawiający nie posiada: - miejscowego planu zagospodarowania, - decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego , czy też decyzji o warunkach zabudowy - warunków dostawy mediów Dla przedmiotowej inwestycji Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Kielcach wydał postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Dla przedmiotowej inwestycji wydano decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, która została uchylona przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Kielcach ze względu na brak przeprowadzonego postępowania środowiskowego. Obecnie Zamawiający wydaje nową decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w przedsięwzięcia, którą Wykonawca otrzyma maksymalnie w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy.
Ad.3 Tak. Teren i budynki podlegają uzgodnieniu z konserwatorem zabytków. Zamawiający nie występował o takie warunki, gdyż zgodnie z warunkami SIWZ – dział III, pkt.3. ppkt.9 należy to do zakresu Wykonawcy.
Ad.4 Nie.
Ad.5 Nie. Zgodnie z zapisami SIWZ – dział III, pkt.3. ppkt.5 , 6 należy to do zakresu Wykonawcy. Powierzchnia użytkowa budynku Szkoły Podstawowej – ok. 2 880 m2 Powierzchni zabudowy budynku Szkoły Podstawowej - ok. 1715 m2 Kubatura budynku. budynku Szkoły Podstawowej – ok.15868 m3
Ad.6 Udzielono odpowiedzi patrz - Ad.1.
Ad.7 Udzielono odpowiedzi patrz - Ad.2.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z faktem, że udzielona odpowiedź nie powoduje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian. |
Protesty: |