- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych - Numer sprawy : OR-341-8/09 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-8/09 | |
2009-11-02 | |
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych | |
28-160 Wiślica, ul. Okopowa 8 tel. 0-41 3792106 fax: 041 3792128; email: urzad@ug.wislica.pl, www.ug.wislica.pl
Wiślica, dnia 02.11.2009 roku. Znak sprawy: Or-341-8/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane przewidziane w projekcie: "Ocalmy przed zniszczeniem perły kultury narodowej"
dofinansowany ze środków rezerwy celowej budżetu państwa w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU OGRANICZANIA PRZESTĘPCZOŚCI I ASPOŁECZNYCH ZACHOWAŃ „RAZEM BEZPIECZNIEJ” poprzez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) Gmina Wiślica zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Wiślica Ulica: Okopowa 8 kod pocztowy: 28-160 Wiślica adres WWW: - www.ug.wislica.pl email: - urzad@ug.wislica.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.ug.wislica.pl – zakładka Zamówienia publiczne 2. specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, pok. Nr 12 w godz. urzędowania od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 15:00
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 1. Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego zabezpieczenia zespołu zabytkowego w Wiślicy poprzez wykonanie i montaż:
Przedmiotowe roboty budowlane składają się z dwóch zadań wyodrębnionych ze względu na sposób finansowania i tak:
Wykonanie przedmiotowych robót budowlanych dofinansowane będzie ze środków rezerwy celowej budżetu państwa w ramach rządowego programu „Razem bezpieczniej” poprzez WUOZ w Kielcach
Wykonanie przedmiotowych robót budowlanych finansowane będzie ze środków własnych Gminy Wiślica. Łącznie winno zostać zamontowanych 5 kamer wizyjnych. System alarmowy będzie bezpośrednio sprzężony z jednostką Policji, natomiast system sygnalizacji pożaru z jednostką Państwowej Straży Pożarnej. Systemem monitoringu będzie zarządzać Policja przy jednoczesnym przesyle obrazu do Urzędu Gminy, który ma być udostępniony na stronie internetowej Urzędu. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 31625200-5 Systemy przeciwpożarowe 32333100-7 Rejestratory obrazu wideo 35125300-2 Kamery bezpieczeństwa V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: Zakończenie i odbiór całości robót – nie później niż 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią jej integralną część. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) wykonał minimum co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 30000 zł brutto, których przedmiotem było wykonanie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków: systemu sygnalizacji włamania i napadu lub systemu sygnalizacji pożarowej lub systemu monitoringu wizyjnego. b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, c) dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, co najmniej jedną osobą posiadającą licencje pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej I stopnia z co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy wykonywaniu prac przy zabytkach nieruchomych. d) dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, co najmniej dwoma osobami posiadającymi autoryzację producenta do montażu urządzeń sygnalizacji pożarowej e) dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, co najmniej dwoma osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych włamania i napadu.
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) posiada obrót łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy w wysokości niemniejszej niż cena ofertowa brutto. b) posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto. c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości niemniejszej niż 200 000 zł.
3. Inne wymagania:
4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 4.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 4.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 5.1 jest niezgodną z ustawą 5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
VIII. Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 24.11.2009r. do godz. 730, w wysokości: 3000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy w Wiślicy Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica nr rachunku: 48848000042002006002840001, z dopiskiem: wadium na zadanie pn. „Ocalmy przed zniszczeniem perły kultury narodowej”.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: KRYTERIUM I - cena - waga 100 %. X. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie, opatrzoną napisem jak w rozdziale 12 punkcie 3 SIWZ, w sekretariacie, pokój nr 9, do dnia: 24 listopada 2009 r., godzina 07.30 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, Pokój nr 13 I piętro, o godzinie 07.40 w dniu 24 listopada 2009 r.
XII. Termin związania ofertą Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. od 24.11.2009 roku. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 382406-2009 z dnia 02. 11.2009 roku
Wójt Gminy Wislica mgr inż. Stanisław Krzak
|
|
|
|
|
|
Pytania: |
|
Odpowiedzi: |
|
Protesty: |