Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o ustalonej wartości zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 5 150 000 euro - Numer sprawy : OR-341-7/09 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-7/09 |
2009-08-31 |
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o ustalonej wartości zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 5 150 000 euro |
Wiślica, dnia 31.08.2009 roku. Znak sprawy: Or-341-7/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane i dostawy przewidziane w projekcie: "Urządzenie miejsc integracji społecznej w miejscowościach Skotniki Dolne, Skotniki Górne i Łatanice"
współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej”, działanie 313, 322, 323, ,,Odnowa i rozwój wsi”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) Gmina Wiślica zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Wiślica Ulica: Okopowa 8 kod pocztowy: 28-160 Wiślica adres WWW: - www.ug.wislica.pl email: - urzad@ug.wislica.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o ustalonej wartości zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 5 150 000 euro
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.ug.wislica.pl – zakładka Zamówienia publiczne 2. specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, pok. Nr 12 w godz. urzędowania od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 15:00
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 1. Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Urządzenie miejsc integracji społecznej w miejscowościach Skotniki Dolne, Skotniki Górne i Łatanice 2.. Ilość i wyszczególnienie I. Urządzenie miejsc integracji w miejscowości Skotniki Dolne
Remont części budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Skotnikach Dolnych Utwardzenie placu postojowego Budowa chodnika wraz z opaską budynku Plac zabaw dla dzieci Boisko trawiaste do mini piłki nożnej Ogrodzenie terenu Roboty rozbiórkowe Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Skotnikach Dolnych II. Urządzenie miejsc integracji w miejscowości Skotniki Górne
Remont budynku świetlicy w Skotnikach Górnych Remont pomieszczeń świetlicy Budowa chodnika wraz z opaską budynku Utwardzenie placu postojowego Plac zabaw dla dzieci Boisko trawiaste do piłki nożnej Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Skotnikach Górnych III. Urządzenie miejsc integracji w miejscowości Łatanice Remont elewacji budynku Ogrodzenie terenu Utwardzenie części placu Plac zabaw dla dzieci 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45421125-6 wymiana stolarki okiennej 45261410-1 wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem 45261213-0 wymiana pokrycia dachu 45321000-3ocieplenie stropu 45321000-3 wykonanie elewacji budynku wraz z dociepleniem 45324000-4 45213312-3 budowa placu postojowego 45112723-9 budowa chodnika, placu zabaw dla dzieci 45212221-1 budowa boiska do mini piłki nożnej, budowa boiska do piłki siatkowej, budowa bieżni ze skocznią do skoku w dal 45342000-6 ogrodzenie działki 45262700-8 remont pomieszczeń ogólnodostępnych, remont pomieszczeń wc 45233161-5 dojścia do budynku, utwardzenie placu 45112723-9 dostarczenie i montaż placu 36131000-8 dostawa wyposażenia świetlicy 36400000-5 32320000-2 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie robót – w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, Zakończenie i odbiór całości robót i dostaw do 31.08.2010 r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią jej integralną część. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) wykonał minimum co najmniej pięć robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 600 000 zł brutto, których przedmiotem była: - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie boiska o nawierzchni trawiastej do piłki nożnej, - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie placu zabaw dla dzieci, - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu docieplenia budynku lub wykonaniu elewacji budynku, - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie chodników i placów z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 300 m2, - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie budynku lub remoncie budynku.
b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia minimum dwoma osobami: kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń; oraz kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) posiada obrót łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy w wysokości niemniejszej niż cena ofertowa brutto. b) posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto. c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości niemniejszej niż 600 000 zł.
3. Inne wymagania:
4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
4.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 4.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
5.1 jest niezgodną z ustawą 5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
VIII. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 23.09.2009r. do godz. 730, w wysokości: 15000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: KRYTERIUM I - cena - waga 100 %. X. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie, opatrzoną napisem jak w rozdziale 12 punkcie 3 SIWZ, w sekretariacie, pokój nr 9, do dnia: 23 września 2009 r., godzina 07.30
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, Pokój nr 13 I piętro, o godzinie 07.40 w dniu 23 września 2009 r.
XII. Termin związania ofertą Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. od 23.09.2009 roku. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 143805-2009 z dnia 31.08.2009 roku
Wójt Gminy Wiślica mgr inż. Stanisław Krzak
|
|
|
Pytania: |
Odpowiedzi: |
Protesty: |