- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11, ust 8 Prawo Zamówień Publicznyvh - Numer sprawy : OR-341-4/09 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-4/09 | ||||
2009-08-12 | ||||
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11, ust 8 Prawo Zamówień Publicznyvh | ||||
Wiślica, dnia 12.08.2009 roku.
Znak: Or 341-4/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: "Dostawa oleju opałowego, węgla kamiennego, miału na sezon grzewczy 2009/2010: Znak: Or 341-4/09.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Wiślica Ul. Okopowa 8 28-160 Wiślica strona www - www.ug.wislica.pl e-mail: urzad@ug.wislica.pl od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.wislica.pl, bip.ug.wislica.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, pok. 12: - osobiście pobrać SIWZ w wersji papierowej lub pocztą.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od Nr 1 do Nr 2. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 dotyczy: 1) dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Wiślicy, Gimnazjum w Wiślicy oraz Muzeum w ilości 100 000 litrów o parametrach:
wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg,
kod CPV: 23122100-9 - olej opałowy
3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2 dotyczy: 1) dostawy węgla kamiennego oraz miału węglowego do Urzędu Gminy w Wiślicy, Szkół Podstawowych w Skotnikach Dolnych, Hołudzy, Chotlu oraz Samorządowego Przedszkola w Wiślicy w ilości: - węgiel orzech II – uziarnienie 50-25mm ,typ 31.1 i 31.2- o wartości 30 000 Kcl ilość 50 ton, - miał węglowy - o wartości 22 000 Kcl ilość 50 ton, Zawartość popiołu (Ar%) - 11,1 – 11,9, Zawartość wilgoci(Wtr%) - 10,0 do 12,0, Zawartość siarki (Str%) - do 0,61 - 0,75
kod CPV- 10000000-3 - węgiel kamienny miał
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1i Nr 2 od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2010 roku.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1) Złożenie aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Złożenie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Koncesja na obrót paliwami ciekłymi na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej "zamówieniem"
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Zamawiający nie wymaga dokumentów.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wymaga dokumentów.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.4.1 Złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
4. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1, podp. 1.1, punktor 1) i 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 5. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 7.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 7.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty w zakresie każdego z zadań od 1 do 2 zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli.
X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 21.08.2009 roku do godz. 8:00 składania ofert Urząd Gminy w Wiślicy Ulica: Okopowa 8 28-160 Wislica Sekretariat I piętro XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 21.08.2009 roku, o godz. 8:10 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Wiślicy Ulica: Okopowa 8 28-160 Wislica Pokój nr 13 (I piętro)
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. od dnia 21.08.2009 roku.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 276590-2009 z dnia 12.08.2009 roku
Wójt Gminy Wiślica mgr inż. Stanisław Krzak
|
||||
|
||||
|
||||
Pytania: Pytania skierowane do Zamawiającego do zapisów SIWZ.
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dostawa oleju opałowego, węgla kamiennego, miału na sezon grzewczy 2009/2010 na potrzeby jednostek oświatowych oraz Urzędu Gminy w Wiślicy”. Numer sprawy OR-341-4/09
1. Jakiej pojemności zbiorniki na olej opałowy Państwo posiadają i jaki sposób rozładunku do niego paliwa z autocysterny jest wymagany, grawitacyjny czy przy zastosowaniu pompy przy autocysternie? Czy ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami o wymiarach 9,2 m/ 2,8 m/ 3,4 m i 14,6 m/ 2,8 m/ 3,6 m (długość / szerokość / wysokość) ? 2. Jaka ilość oleju opałowego będzie jednorazowo zamawiana (dostawa cząstkowa)? 3. Wnosimy o zmianę zasady zaokrąglania ceny do dwóch miejsc po przecinku opisanej w załączniku nr 1 dla zadania nr 1.. Opisana tam zasada nie jest zgodna z ogólnie przyjętą matematyczną zasadą dokonywania zaokrągleń, według której wartości do 0,49 zaokrągla się w dół, a od 0,50 w górę. 4. Wnioskujemy o modyfikacje §3 pkt 1 brzmiącego: „Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny jednostkowej oleju opałowego w przypadku zmiany ceny hurtowej paliwa powyżej 10% od ceny jednostkowej ofertowej” na następujący: Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny jednostkowej oleju opałowego w przypadku zmiany ceny hurtowej paliwa powyżej 5% od ceny jednostkowej ofertowej” Ponieważ Zamawiający w §3 pkt. 2 zastrzegł sobie prawo do obniżenia ceny w przypadku gdy cena hurtowa obniży się o 5 % w stosunku do ceny ofertowej, to również Dostawca powinien mieć prawo podniesienia ceny o 5% w przypadły wzrostu ceny hurtowa w stosunku do ceny ofertowej. |
||||
Odpowiedzi: Odpowiedzi na pytania Ad.1 W poszczególnych jednostkach oświatowych znajdują się zbiorniki o pojemności: 1. Szkoła Podstawowa w Wiślicy 8000 litrów - 8 zbiorników po 1000 litrów, 2. Gimnazjum w Wiślicy 8000 litrów – 4 zbiorniki po 2000 litrów, Rozładunek paliwa z autocysterny przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Lokalizacja budynków nie utrudnia rozładunek paliwa autocysternami o podanych wymiarach powyżej.
Ad.2 Zamawiający w projekcie umowy - załącznik Nr 4 do zadania Nr 1 dostawa oleju opalowego § 2, ust 3 określił maksymalną i minimalną ilość dostarczonego oleju opałowego a mianowicie: - minimalna dostawa – 3000 litrów, - maksymalna 10 000 litrów Ad 3 Zamawiający zmienia zasadę zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku opisanej w załączniku Nr 1 – FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY dla zadania Nr 1- Dostawa oleju opałowego lekkiego… zgodnie z ogólnie przyjętą zasadą matematyczną a mianowicie: wartości do 0,49 zaokrągla się w dół, a od 0,50 w górę. Ad 4 Zamawiający nie przewiduje modyfikacji §3 umowy. |
||||
Protesty: |