- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art 11, ust 8 Prawo Zamówień Publicznych - Numer sprawy : OR-341-2/09 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-2/09 |
2009-07-07 |
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art 11, ust 8 Prawo Zamówień Publicznych |
Wiślica, dnia 07.07.2009 roku. Znak sprawy: Or-341-2/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. . Nazwa zadanie: „Opracowanie dokumentacji projektowej "Tysiącletnia Wiślica - śladami świetności - urządzenie ścieżki historycznej, prace remontowe obiektów zabytkowych", Nr sprawy: Or-341-2/09.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Wiślica Ulica: Okopowa 8 kod pocztowy: 28-160 Wiślica adres WWW: - www.ug.wislica.pl email: - urzad@ug.wislica.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.ug.wislica.pl – zakładka Zamówienia publiczne 2. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, pok. 12: - osobiście pobrać SIWZ w wersji „papierowej”, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 - pocztą - w wersji „papierowej”
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 1. Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo budowlano-wykonawczej dla projektu „Tysiącletnia Wiślica - śladami świetności - urządzenie ścieżki historycznej, prace remontowe obiektów zabytkowych: Pawilon archeologiczny, grodzisko, oświetlenie podziemi bazyliki, Rynek w Wiślicy" na potrzeby Gminy Wiślica wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji 2. Szczegółowy zakres, Zakres prac dla zadania: a) opracowanie koncepcji projektu, b) opracowanie projektu budowlano- wykonawczego, c) opracowanie na własny koszt map do celów projektowych,
3. Ilość i wyszczególnienie CZĘŚĆ I 1. Opracowanie koncepcji projektu a) przebudowa Rynku w Wiślicy wraz z turystycznym ciągiem komunikacyjnym do Grodziska w ciągu ulic; plac Solny, ul. Kilińskiego (część) do figury Męki Pańskiej, byłego kościoła św. Marcina oraz ulicy do grodziska, b) urządzenie ścieżki turystycznej wzdłuż Sochacki (Starorzecze Nidy) z kładką do grodziska oraz zagospodarowaniem terenów zielonych wzdłuż ścieżki, wraz z wyczyszczeniem starorzecza z nieczystości; gałęzie, odpady złom itp. c) remont i rozbudowę pawilonu Archeologicznego przy ul. Batalionów Chłopskich, d) rozwiązanie dostępności do terenu Bazyliki dla niepełnosprawnych, e) oświetlenie podziemi bazyliki wraz z remontem wejścia, f) iluminację bazyliki, g) remont szaletu, h) oświetlenie terenów rekreacyjno sportowych oraz nasadzenie zieleni.
Koncepcja projektu zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego. Uwagi i opinie zostaną przekazane Wykonawcy. Po konsultacjach należy je uwzględnić w projekcje budowlano-wykonawczym.
CZĘŚĆ II 1. Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego. 1) Projekt budowlany obiektów oznaczonych w Części I pkt 1, 2) Projekt wykonawczy obiektów oznaczonych w Części I pkt 1.
Dokumenty będące przedmiotem umowy po uzyskaniu niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień należy wykonać w 5 egzemplarzach wraz z zapisem na nośniku cyfrowym ( płyta CD/DVD, mapy , rysunki w formacie PDF do druku A4)
3) Materiały przetargowe - Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF , - Opracowanie przedmiarów robót – 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej współpracującej z programem Norma PRO Wersja 4.25, - Opracowanie kosztorysów inwestorskich – 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej współpracującej z programem Norma PRO Wersja 4.25,
ZAKRES PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA PRAC - zgodnie z pozytywna opinią ŚWKZ w Kielcach z dnia 26.01.2009 roku, znak: IA-4330/173/09 – załącznik Nr 12
I. Rewitalizacja Rynku i Placu Solnego wraz z obiektami i ulicami przyległymi - zgodnie z projektem decyzji Nr 3/09 o lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 19.06.2009 roku - załącznik Nr 7
Przebudowa parku z Rynkiem – dz. 431 W projekcie przewiduje się
Pawilon Archeologiczny – remont i dobudowa dz. 1210, 670 /ul. Batalionów Chłopskich/
Istniejący pawilon archeologiczny o pow. 260 m2, w którym znajdują się między innymi misa chrzcielna z IX w, oraz ruiny kościoła św. Mikołaja z X w.
zgodnie z programem zatwierdzonym przez ŚWKZ – załącznik Nr 11
Remont schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych – dz. 433
Oświetlenie podziemi bazyliki wraz z remontem wejścia - dz. 437
Iluminacja bazyliki – dz. 437
Remont szaletu – dz. 360/1
Ścieżka na odcinku Plac Solny – Grodzisko – dz. 1065, 672, 677, 1199, 501/2, 509/1, 531/5, 493/2, 494/2
Grodzisko – dz. 632
II. Urządzenie ścieżki historycznej, dla których decyzją Nr 13/05 z dnia 15.03.2005 roku ustalono lokalizację inwestycji celu publicznego w zakresie infrastruktury technicznej – załącznik Nr 8
Ścieżka dydaktyczna od Grodziska obok Sochacki /zwyczajowa nazwa starorzecza rzeki/ wraz z mostkiem drewnianym i odmuleniem starorzecza do terenów rekreacyjnych – dz. 590/1, 678, 549, 531/2, 1200, 675 Ścieżka szer. 2 m o nawierzchni żwirowej i pow.1900 m2 wraz z kładką o dł. 26 mb nad starorzeczem rzeki Nidy. Na trasie ścieżki planuje się urządzenie ogródków dydaktycznych /12 szt./ z ławkami i tablicami informacyjnymi, w których zostanie nasadzona roślinność charakterystyczna dla terenu Ponidzia, bądź ogródki dydaktyczne opisujące dzieje Wiślicy na przestrzeni wieków IX-XX. Planuje się również wyczyszczenie istniejącego starorzecza z nieczystości; gałęzie, odpady złom itp. Ścieżka swój bieg będzie rozpoczynać obok grodziska, a kończyć się na parkingu zlokalizowanym obok istniejących terenów rekreacyjno - sportowych.
Tereny rekreacyjno – sportowe – dz 485, 486/3, 486/4, 675
Na urządzonych w roku 2006 terenach rekreacyjno - sportowych o pow. 10000 m2 znajdują się boiska do mini piłki nożnej, siatkówki plażowej, koszykówki, drewniana estrada, „Kurna chata” – grill, ponad 2000 m2 alejek spacerowych, plac zabaw dla dzieci oraz wyeksponowane fundamenty ruin kościoła św. Ducha. Tereny te ze względu na brak środków nie zostały oświetlone, brak jest również drzew i krzewów. W związku z powyższym planuje się montaż 15 szt. stylowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami / ziemny przewód elektryczny zasilający został położony w roku 2006/ , wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w ilości 450 szt,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 71.32.00.00-7- usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.1 Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2 Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1 Złożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnianie warunków Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej dwie usługi projektowe związane z projektowaniem obiektów zabytkowych, w tym aranżacja przestrzeni historycznej tożsame z zakresem i wartością zamówienia w okresie ostatnich 3 lat z tym, że wartość kosztorysowa każdej z wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 3 000 000,00 zł. 1.2.2 Złożenie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował – Załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach:
1.2.3 Złożenie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla każdej wykazanej osoby należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Zamawiający nie wymaga dokumentów.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.4.1 Złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: |
|
|
Pytania: |
Odpowiedzi: |
Protesty: |