Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art 11, ust 8 Prawo Zamówień Publicznych - Numer sprawy : Or-341-1/09 (wynik)
Numer sprawy : Or-341-1/09 | ||||
2009-04-10 | ||||
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art 11, ust 8 Prawo Zamówień Publicznych | ||||
Wiślica, 10.04.2009 roku
Znak sprawy: Or- 341-1/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. " Odbudowa dróg gminnych w miejscowościach: Kobylniki, Skorocice, Koniecmosty", Nr sprawy: Or-341-1/09.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Wiślica Ulica: Okopowa 8 28-160 Wiślica www.ug.wislica.pl urzad@ug.wislica.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.ug.wislica.pl, bip.ug.wislica.pl. 2. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, pok. 12: - osobiście pobrać SIWZ w wersji „papierowej”, - pocztą - w wersji „papierowej”
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
1. Odbudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylniki dz. 1207 na długości 220 mb, szerokości 3,00 m od km 0+000 do km 0+220, w zakresie: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla tras dróg w terenie równinnym, - Koryto o głębokości 30 cm wykonane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III-IV z transportem urobku, - Warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm, - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu, - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
2. Odbudowa drogi gminnej w miejscowości Skorocice dz. 356 na długości 370 mb, szerokości 3,50 m od km 0+130 do km 0+500 w zakresie:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla tras dróg w terenie równinnym, - Koryto o głębokości 30 cm wykonane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III-IV z transportem urobku, - Warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm, - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu, - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
3. Odbudowa drogi gminnej w miejscowości Koniecmosty dz. 531 na długości 700 mb, szerokości 3,5 m od km 1+890 do km 2+590 w zakresie: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla tras dróg w terenie równinnym, - Koryto o głębokości 30 cm wykonane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III-IV z transportem urobku, - Warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm, - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu, - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Szczegółowy zakres określają przedmiary – załącznik Nr 6 do SIWZ
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV Wspólny Słownik Zamówień CPV 45 000 000 - 7 Roboty budowlane - Grupa robót 45 233 000 -9 - Klasa robót 45 233 140 -2 - Kategoria robót 45 233 200 - 1
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: termin wykonania zamówienia do 31.08.2009 roku
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie referencje, protokoły odbioru). Za spełnianie warunków Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej trzy roboty budowlane tj. wykonanie dróg o nawierzchni z kamienia o łącznej długości 1300 mb tożsamych z zakresem i wartością zamówienia z tym, że należy wykazać po jednej drodze o nawierzchni z kamienia o łącznej długości 1300 mb w roku w okresie 5 lat .
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - zamawiający nie wymaga dokumentów 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 30.04.2009 roku do godz. 8:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Sekretariat (I piętro)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 30.04.2009 roku, o godz. 8:10 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 13 (I piętro)
XII. Termin związania ofertą Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. od 30.04.2009 roku.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia 102192-2009 z dnia 10.04.2009 roku.
Wójt Gminy Wiślica mgr inż. Stanisław Krzak
|
||||
|
||||
|
||||
Pytania: |
||||
Odpowiedzi: |
||||
Protesty: |