- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art 11 ust 8 Prawa Zamówień Publicznych - Numer sprawy : OR-341-6/08 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-6/08 | ||||
2008-08-19 | ||||
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art 11 ust 8 Prawa Zamówień Publicznych | ||||
Wiślica, dnia 19.08.2008 roku
Numer sprawy OR-341-6/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OR-341-6/08.. Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jurków i miejscowości Ostrów.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) GMINA WIŚLICA zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: GMINA WISLICA UL. OKOPOWA 8 28-160 WIŚLICA www.ug.wislica.pl urzad@ug.wislica.pl od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.ug.wislica.pl, bip.ug.wislica.pl. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, pok. 12: - osobiście pobrać SIWZ w wersji „papierowej”, - pocztą - w wersji „papierowej”
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: I. Przebudowie drogi gminnej w miejscowości Jurków od km 0+000 do 0+425, odcinek o długości 425 mb., w tym: 350 mb współfinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Biura ds. Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych, 75 mb z budżetu gminy. Zakres zamówienia zawiera: 1. Podbudowa - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 15 cm. - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa dolna o grubości 14 cm. - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna o grubości 7 cm. 2. Nawierzchnia - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) 3. Pobocza - Uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm zagęszczanym mechanicznie o gr. 4 cm. Transport samochodem samowyładowczym 10-15 ton.
II. Przebudowie drogi gminnej w miejscowości Ostrów od km 0+460 do km 1+160 odcinek na długości 700 mb. współfinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Biura ds. Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych Zakres zamówienia zawiera: 1. Podbudowa od km 0+460 do km 0+920 - wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm zagęszczonym mechanicznie o grubości 15 cm. Transport samochodem samowyładowczym 10-15 ton. 2. Podbudowa od km 0+920 do km 1+160 - koryta wykonane mechanicznie głębokości 35 cm w gruncie kat. II – VI na całej szerokości jezdni. - Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 15 cm. - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa dolna o grubości 14 cm. - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna o grubości 7 cm. 3. Przepusty pod koroną drogi - wykonanie przepustu rurowego wraz z wykonaniem ławy z kruszywa kamiennego gr. 20 cm, wykonaniem naziomu i podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 36 cm – rury betonowe zbrojone o średnicy 50 cm. - przepusty rurowe – ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm. 4. Zjazdy na działki - przepusty rurowe pod zjazdami wraz z wykonaniem ław z kruszywa kamiennego gr. 20 cm, wykonaniem naziomu i podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 20 cm – rury betonowe zbrojone o średnicy 50 cm. 5. Rowy - kopanie rowu odwadniającego koparkami podsiębiernymi pojemność łyżki 0,25 m3, z wyprofilowaniem skarp i dna rowu z uzupełnieniem poboczy, nadmiar ziemi – transport samochodem samowyładowczym od 5- 10 t na odległośc do 1 km, grunt kat. III.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45 000 000 - 7 roboty budowlane 45 233 000-9 45 233 140-2 45 233 200-1
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: wymagany termin wykonania robót do 30 październik 2008 roku.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
4.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 5.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Należy wykazać po dwie roboty budowlane tj. 1. wykonanie dwóch dróg o nawierzchni z kamienia o długości nie mniejszej niż 700 m, tożsamych z zakresem i wartością zamówienia 2. wykonanie dwóch dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o długości nie mniejszej niż 425 m tożsamych z zakresem i wartością zamówienia. 3. wykonanie dwóch rowów odwadniających o długości nie mniejszej niż 200 mb
6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 09.09.2008 roku do godz. 08:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Sekretariat (I piętro)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 09.09.2008 roku, o godz. 08:10 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój Nr 13 (I piętro)
XII. Termin związania ofertą Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. od dnia 09.09.2008 roku..
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 193949-2008, data ogłoszenia w BZP 19.08.2008 roku
Wójt Gminy Wiślica mgr inż. Stanisław Krzak |
||||
|
||||
|
||||
Pytania: |
||||
Odpowiedzi: |
||||
Protesty: |