- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Przetarg nieograniczony o ustalonej wartości zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotychrównowartości 5278000 EURO - Numer sprawy : OR-341-4/08 (wynik)
Numer sprawy : OR-341-4/08 | ||||||||||||||
2008-07-24 | ||||||||||||||
Przetarg nieograniczony o ustalonej wartości zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotychrównowartości 5278000 EURO | ||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) GMINA WIŚLICA zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. ZAMAWIAJĄCY Gmina Wiślica ul. Okopowa 8 28-160 Wiślica NIP 655-184-01-01 REGON 291010843 e-mail: urzad@ug.wislica.pl
3.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Nie przysługuje odwołanie I. Ocieplenie stropu, wymiana pokrycia dachowego na budynku, wymiana stolarki okiennej - Budynek Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiślicy na ul. Kilińskiego. II. Wymiana stolarki okiennej, wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem, wykonanie elewacji budynku wraz z dociepleniem, przebudowa schodów zewnętrznych - Budynek Urzędu Gminy w Wiślicy na ul. Batalionów Chłopskich. III. Wymiana stolarki okiennej, wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem -Budynek Urzędu Gminy w Wiślicy na ul. Okopowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania iodbioru robót budowlanych, książki przedmiarów. 4) Wspólny słownik zamówień (cpv)
5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie Okres w dniach: 30
8) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem odrzucenia oferty, do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł, ( słownie: cztery tysiące złotych) 1.Wadium należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert w formie określonej w ustawie pzp 2.Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 4.W wypadku składania wadium pieniężnego należy je wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Busku Zdroju/Oddział w Wiślicy 48848000042002006002840001, wadium w pozostałych formach należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, pok. 2 (parter). 5.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6.Do pozostałych spraw związanych z wadium stosuje się stosowne przepisy ustawy pzp Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy – załącznik nr 2, b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych potwierdzonych: - złożeniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, - złożeniem aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę,, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: - sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania/zamawiającego oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie -załącznik nr 4. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum, co najmniej czterech robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, których o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł (w ramach oddzielnej umowy). Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazane robota została wykonana należycie. Roboty tożsame z przedmiotem zamówienia to roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynków. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie należyte wykazanej roboty są: referencje. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. d) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: - sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5. Wymagane jest wykazanie: - kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. e) znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone: - sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, złożą informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem na załączniku nr 3, - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagane jest wykazanie obrotu łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe lub za okres prowadzenia działalności, jeżeli jest krótszy w wysokości niemniejszej niż cena ofertowa brutto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100% oferowanej ceny brutto lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100% oferowanej ceny brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego
1. Oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego) – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub aktualnego zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub aktualne zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego – załącznik nr 2 do SIWZ) . 6. Sprawozdania finansowe lub informacja o sytuacji finansowej – załącznik nr 3 do SIWZ 7. Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. WYKAZ ROBÓT ZREALIZOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W OKRESIE OSTATNICH 5 LAT ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (sporządzony według wzoru druku stanowiącego– załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazana w załączniku nr 4 do SIWZ robota budowlana została wykonana należycie. 9. Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego – załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez osoby wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ, uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 11. Wykaz podwykonawców (sporządzony według wzoru druku stanowiącego– załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Zestawienie kosztorysów ofertowych (sporządzone według wzoru druku stanowiącego– załącznik nr 7 do SIWZ) . 13. Kosztorysy ofertowe (sporządzone według wzorów druków stanowiących załączniki nr: 9a, 9b, 9c do SIWZ). 14. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 15. Dowód wniesienia wadium. 16. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 17. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy 10) Tryb udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony 11) Kryteria oceny ofert Najniższa cena 12) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.ug.wislica.pl, bip.ug.wislica.pl 13) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, pok. 12: - osobiście pobrać SIWZ w wersji papierowej - pocztą 14) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy 15) Termin składania ofert: Data: 14.08.2008 roku do godziny: 08:00 Miejsce: Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Sekretariat (I piętro) Termin otwarcia 16) Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 14.08.2008 roku, o godz. 08:10 Miejsce: Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój Nr 13 (I piętro) 17) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni 18) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 19) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów. 20) Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna W przedmiotowy postępowaniu nie będzie stosowana aukcja elektroniczna 21)Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 170819-2008, data ogłoszenia w BZP 24.07.2008 roku
mgr inż. Stanisław Krzak
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Pytania: |
||||||||||||||
Odpowiedzi: |
||||||||||||||
Protesty: |