- Menu BIP
- Oferty
- Zamówienia publiczne
Przetarg nieograniczony o wartości przedmiotu zamówienia poniżej 60000 EURO - Numer sprawy : OR. 341-8/06 (wynik)
Numer sprawy : OR. 341-8/06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2006-07-19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przetarg nieograniczony o wartości przedmiotu zamówienia poniżej 60000 EURO | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Znak: OR. 341-8/06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa
Nazwa zamówienia: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Wiślica.
1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, www.ug.wislica.pl, , pn-pt 7.00-15.00 2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości przedmiotu zamówienia poniżej 60000 EURO. 3) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Wiślicy, Ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica w pokoju nr 12 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug.wislica.pl. 4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa udzielenia długoterminowego kredytu: inwestycyjnego w kwocie 1 138 000, 00 PLN (słownie milion sto trzydzieści osiem tysięcy złotych) oraz 588 000,00 PLN (słownie: pięćset osiemdziesiąt osiem tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetowych w 2006 roku, łączna kwota kredytu 1 726 000,00 PLN (słownie: milion siedemset dwadzieścia sześć tysięcy złotych). Okres karencji w spłacie kredytu – do 31.12.2006 r. Okres spłaty kredytu: od 31.01.2007 r. do 31.12.2011 r. według niżej określonego harmonogramu spłat rat kapitałowych płatnych do końca danego miesiąca:
Oprocentowanie zmienne w stosunku do wartości niespłaconego kapitału – kredyt będzie oprocentowany w oparciu o stawkę WIBOR 1M w wysokości wskazanej w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), powiększony o stałą marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o kredyt. Odsetki płacone miesięcznie w terminie wskazanym w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). Forma zabezpieczenia: weksel in blanco, deklaracja wekslowa. Terminy uruchomienia kredytu w transzach (termin, kwota) i postawienia do dyspozycji zamawiającego: I transza – 02.08.2006 r., kwota – 400 000 PLN, II transza – 31.08.2006 r., kwota – 550 000 PLN, III transza – 30.09.2006 r., kwota – 776 000 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia innych terminów i kwot transz, zmiany nie stanowią podstawy do naliczania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niżej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy o kredyt oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do zamawiającego. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobierane będą żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi udzielania kredytu - 66130000-0. Nie przewiduje się możliwości składania ofert częściowych. 5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, 8) Informacja na temat wadium: 1500 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych). 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Gmina Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, Sekretariat - pokój nr 9 - I piętro, do dnia 2006-07-26 do godz. 7:30. 11) Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Gmina Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, Pokój nr 13 dnia 2006-07-26 o godz. 8:00. 12) Termin związania ofertą okres 30 dni , tj. do dnia 2006-08-24. 13) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy. 14) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy. 15) Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy.
Wójt Gminy Wiślica /-/mgr inż. Stanisław Krzak |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pytania: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odpowiedzi: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Protesty: |